Lawyersinfo_MainPic מרכז מידע משפטי
Lawyersinfo_MainPic מרכז מידע משפטי
פנייה לייעוץ אישי



    נוטריון תל אביב – חיפוש ומציאת נוטריון בתל אביב

    שירותים נוטריוניים אלו שירותים חיוניים מאוד לכל אחד מאיתנו. הצורך בשירותיו של נוטריון תל אביב, שכיח באופן דומה לצורך בייעוץ משפטי.נוטריון תל אביב – חיפוש ומציאת נוטריון בתל אביב

    מהו בעצם ההבדל בין השניים? שהרי נוטריון הוא גם עורך דין. ישנו הבדל חשוב מאוד, נעמוד עליו בהמשך.

    תוכן עניינים

    מספרם של הנוטריונים בארצנו, אמנם אינו גדול כמו מספרם של עורכי הדין אך ניתן למצוא בקלות נוטריון, בוודאי נוטריון תל אביב.

    אופציות החיפוש של נוטריון תל אביב, גם הן מגוונות מאוד, בהמשך הדברים נגלה לכם היכן מחפשים והיכן מוצאים נוטריון תל אביב.

    מוסד הנוטריון הוא מוסד וותיק, בעל שם וחשיבות משפטית גדולה. תפקידו של הנוטריון הוא להפוך מסמך משפטי לראייה מכרעת אשר אינה ניתן לסתירה. כיצד נוטריון תל אביב עושה זאת? על ידי אימות המסמך, עריכתו או אישורו.

    הפנייה אל נוטריון תל אביב, נעשית במקרים רבים, על פי דרישה של בית המשפט או רשויות אחרות, המבקשים לקבל את אישורו של נוטריון תל אביב על המסמך המשפטי שברשותנו.

    במקרים אחרים, נפנה אל נוטריון תל אביב לשם עריכת צוואה נוטריונית שהנה בעלת יתרונות רבים, לעיתים לשם אישור הסכם ממון וכיוצא באלה.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      ההבדל בין עורך דין לבין נוטריון

      לעיתים קרובות, קיים בלבול בין זהותו של עורך הדין לבין זו של נוטריון תל אביב. ידוע כי הנוטריון הוא עורך דין במקצועו אז מדוע בעצם אנו מבחינים בין השניים? ההבחנה חשובה ממספר סיבות:

      1. מהות התפקיד: הנוטריון הוא גם עורך דין העוסק באופן פעיל בעריכת דין. עם זאת, מדובר בשני כובעים שונים ויש להבדיל ביניהם. כאשר נוטריון תל אביב, משמש כנוטריון, הוא מבצע תפקיד ציבורי חשוב. אין המצב דומה לכובע עורך הדין, הרי הוא מקצוע פרטי לכל דבר ועניין.
      2. שכר הטרחה: כיאה לתפקידו הציבורי, נוטריון תל אביב איננו רשאי לגבות שכר טרחה כראות עיניו אלא שכר טרחתו נקבע בחוק. לעומת זאת, כאשר נוטריון תל אביב פועל כעורך דין ולא כנוטריון, הוא בהחלט רשאי לגבות שכר טרחה על פי שיקול דעתו.
      3. יחסים עם הלקוח: מוסד הנוטריון איננו כמוסד עריכת הדין גם במובן זה שמערכת היחסים בין הנוטריון ובין מבקש השירות שונה ממערכת היחסים שבין הלקוח לעורך דינו.

        למותר לציין, כי בשני המקרים ישנה כפיפות לכללי האתיקה אך אין מבקש השירות מאת נוטריון תל אביב, לא נתפס כלקוח באופן מלא כפי שהוא אכן יהיה בקבלת ייעוץ משפטי מעורך הדין.

      חיפוש נוטריון תל אביב

      עורכי דין רבים משמשים כנוטריונים ומספקים שירותי נוטריון. היות שנוטריון יהיה תמיד עורך דין, ניתן לחפש נוטריון באותן הדרכים בהן נחפש עורך דין.

      איתור נוטריונים, כמו גם נוטריון תל אביב, ניתן לחפש על פי עיר. כמו כן, ניתן לחפש נוטריון בחתך של שפה. למשל, יש נוטריון תל אביב הדובר רומנית ויש נוטריון תל אביב הדובר צרפתית.

      במקרים שונים כמו למשל, תרגום נוטריוני או אישור נכונות תרגום, אנו זקוקים לנוטריון אשר ישלוט באופן מלא בשפת המסמך המקורי, כמו גם בשפת היעד.

      אם כן, נמקד את החיפוש שלנו של נוטריון תל אביב, באזור תל אביב, הדובר גם את השפה הדרושה לנו. אם הנכם מכירים עורך דין, עליו אתם סומכים ומעוניינים לשכור את שירותיו, תוכלו לברר עמו האם הוא גם נוטריון.

      חשוב לדעת – שירותים נוטריונים ניתנים על ידי נוטריון בלבד ויש להקפיד לפנות אל נוטריון תל אביב בעל רישיון נוטריון תקף.

      שירותים נוטריונים ניתנים על ידי נוטריון בלבד ויש להקפיד לפנות אל נוטריון תל אביב בעל רישיון נוטריון תקף

      השירות הנוטריוני – נוטריון תל אביב

      חיפוש נוטריון בכלל או נוטריון תל אביב בפרט, הוא משימה קלה ופשוטה. מהם סוגי השירותים הנוטריונים שניתן לקבל אצל נוטריון תל אביב? ראשית, נבהיר כי אין בהכרח כי כל נוטריון תל אביב, יציע את כל רשת השירותים הנוטריונים.

      על כן, כדאי לברר טלפונית, טרם ההגעה אל משרד נוטריון תל אביב, האם הנוטריונים שבמשרד מציעים את השירות הספציפי הנדרש לנו.

      להלן מספר שירותים נוטריונים שכיחים:

      1. ייפוי כח – ברמת הכלל, אין חובה לחתום על ייפוי כח בנוכחות נוטריון תל אביב אך במצבים שונים, קיימת דרישה זו.

        דוגמא – כאשר חותמים על ייפוי כח במסגרת עסקת מקרקעין. לאור חשיבותן הכלכלית של עסקאות מקרקעין, נקבע כי ייפוי הכח ייחתם בפני נוטריון.

      2. השגת אישור אפוסטיל – הגשת מסמך ישראלי למדינה זרה, דורש הליך של אימות המסמך טרם יינתן לו תוקף משפטי במדינה הזרה. נוטריון תל אביב מספק את השירות של השגת האישור.
      3. אישורם של הסכמי ממון – זהו שירות חשוב ביותר שמעניק נוטריון תל אביב. בני זוג אשר חתמו על הסכם ממון טרם נישואיהם, מוכרחים לאשר את ההסכם אצל נוטריון תל אביב כדי שההסכם יהיה תקף.

      זקוקים לשירותי נוטריון תל אביב? עתה, הנכם יודעים היכן לחפש, איפה למצוא ואילו שירותים ניתן לקבל אצל נוטריון תל אביב.

      *המידע המשפטי המופיע באתר מידע משפטי lawyersinfo לא מחליף ייעוץ אישי אצל עורך דין, אין לראות בו כדי המלצה משפטית או חוות דעת. העושה שימוש באמור באתר, עושה זאת על דעת עצמו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9974772 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף