Lawyersinfo_MainPic מרכז מידע משפטי
Lawyersinfo_MainPic מרכז מידע משפטי
פנייה לייעוץ אישי



    עורך דין ביטוח

    קבלת תגמולי ביטוח, טעונה הגשת תביעה לחברת הביטוח. האם ניתן לעשות זאת באופן עצמאי? ניתן, אך לא כדאי. חברת הביטוח היא גוף כלכלי וככזה, תנסה להימנע מתשלום התגמולים.עורך דין ביטוח

    עורך דין ביטוח יודע כיצד להתנהל מול חברות הביטוח השונות ולדאוג כי המבוטח, יקבל את כל הכספים המגיעים לו.

    לעומת זאת, כאשר עומד המבוטח לבדו מול חברת הביטוח, עליו "להילחם" בעורכי דין ובעלי מקצוע אחרים, שכל מלאכתם היא לנמק מדוע אין המבוטח, זכאי לתגמולי ביטוח.

    כל איחור בדיווח, כל תיאור של האירוע שאינו מנוסח בדייקנות, עלולים לגרום לדחיית התביעה. על כן, אין ספק – הגשת תביעה לחברת הביטוח, חייבת להיעשות באמצעות עורך דין ביטוח.

      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

      חשיבותו של עורך דין ביטוח

      זהותם של הצדדים לחוזה ביטוח אינם שווים בעמדתם. נקודת מוצא זו היא המבהירה את חשיבות הפנייה אל עורך דין ביטוח, כאשר רוצים להגיש תביעה.

      מצד אחד, עומד המבוטח, אדם פרטי, המשלם את מיטב כספו לחברת הביטוח, במסגרת הפוליסה. מצד שני, עומדת המבטחת, גוף ענק בעל משאבים רבים.

      במצב זה, כאשר מגיעה דרישה לתשלום מן המבוטח, משתמשת המבטחת, בכל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת לאתר נימוק לשלילת תשלום תגמולי הביטוח.

      לפיכך, כאשר התרחש אירוע ביטוחי, המזכה אתכם בתגמולי ביטוח, פנו אל עורך דין ביטוח לייעוץ והכוונה, על מנת שחברת הביטוח, לא תוכל לסרב לתביעתכם.

      לאחר אירוע ביטוחי, פנו אל עו”ד ביטוח לייעוץ והכוונה, על מנת שחברת הביטוח, לא תוכל לסרב לתביעתכם

      חקירת ביטוח

      כאשר מוגשת לחברת הביטוח תביעה, רשאית היא לחקור את המבוטח. אולם, חשוב להבין כי חוקרי הביטוח, אינם תמיד שומרים על הכללים כסרגל ועל כן, חייב המבוטח, לעורך דין ביטוח לקבל הכנה מקצועית של עורך דין ביטוח, לפני החקירה.

      עורך דין ביטוח מסביר ללקוח, אודות ההליך ואף מבצע סימולציה, אשר תאפשר למבוטח, להתרגל לאווירת החקירה. ככל שלמבוטח תהיה יותר אינפורמציה לגבי חקירות ביטוח, כך יגיע מוכן יותר ולא ייפול לניסיונות אפשריים של הטעיה, מצד חוקר הביטוח.

      לעומת זאת, כאשר המבוטח מגיש את התביעה, ללא סיוע של עורך דין ביטוח, חקירת הביטוח, עלול להכשיל את תביעתו.

      דיווח על האירוע הביטוחי

      מיד עם התרחשותו של האירוע הביטוחי, על המבוטח, לדווח על כך לחברת הביטוח. ניתן לעשות זאת, באמצעות סוכן הביטוח או לפנות באופן ישיר לחברה עצמה.

      יש לרשום את יום הדיווח ושעת הדיווח וכן לציין עם מי שוחחתם ולמי דיווחתם אודות האירוע. תיעוד זה הוא קריטי, על מנת שניתן יהיה להוכיח את מועד הדיווח.

      במקרים רבים, דיווח מאוחר, עלול לגרום לדחיית התביעה. מדוע? חברת הביטוח תטען כי בפרק הזמן שבין האירוע הביטוחי למועד הדיווח, יכלו לקרות אירועים נוספים, אשר גרמו לנזק.

      לאור זאת, עם התרחשות האירוע:

      1. התקשרו אל סוכן הביטוח – הרימו טלפון באופן מיידי לסוכן הביטוח ואף שלחו פקס או מייל, אודות האירוע.
      2. תעדו יום ושעה – רשמו לעצמכם את היום והשעה בו דיווחתם.
      3. צרו קשר עם עורך דין ביטוח – לשם הגשת תביעה, צרו קשר עם עורך דין המתמחה בביטוח.

      זכאים לתגמולי ביטוח? אל תתמודדו עם חברת הביטוח לבדכם! פנו אל עורך דין ביטוח, אשר יוודא כי תקבלו את כל הכספים להם הנכם זכאים.

      *המידע המשפטי המופיע באתר מידע משפטי lawyersinfo לא מחליף ייעוץ אישי אצל עורך דין, אין לראות בו כדי המלצה משפטית או חוות דעת. העושה שימוש באמור באתר, עושה זאת על דעת עצמו.

      לייעוץ ראשוני חייג 077-9974772 (זמינות 24 שעות)
      פנייה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות

        מידע חשוב נוסף